HAMSS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
HAMSS

..::غـــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــــــــــر.و.أتـــــــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــــــــــير::..

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

يا بنى بتوع طب دول شباب خنيق خش وشوف

3 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1يا بنى بتوع طب دول شباب خنيق خش وشوف Empty يا بنى بتوع طب دول شباب خنيق خش وشوف الأربعاء سبتمبر 24, 2008 1:18 pm

zimozmzm

معدي
معدي

الواد من دول عاملك انه لما يدخل طب يبقى الواد عدى باه وباه ملك العالم يا حيوان انت دخلت الكليه دى عشان تتكبر على الناسو ولا عشان تنجح والواد يعد ياولك وهو لشه فى سنه اولى اناالدكتور كذا كذا وعلى فكره ده مش ذنبه ده ذنب ابوه وامه وانا بنصح اى شاب لو عيز اى بنت تعجب فى طب منيعدش يتنك ويقول انا الدكتور كذاكذا عشان بنات الجيل الجديد بيتخنقوا من الحاجات دى ههههههه
ومعلش يا جماعه انا مش قصدى اعيب فى حد عشان مش كل الناس كده ههههههههه

كان معكم ابو صياااااااام

2يا بنى بتوع طب دول شباب خنيق خش وشوف Empty رد: يا بنى بتوع طب دول شباب خنيق خش وشوف الأربعاء سبتمبر 24, 2008 1:21 pm

AMR

AMR
Admin
Admin

ههههههههههههههههه انت مصيبه يابني

3يا بنى بتوع طب دول شباب خنيق خش وشوف Empty رد: يا بنى بتوع طب دول شباب خنيق خش وشوف الأربعاء سبتمبر 24, 2008 3:11 pm

زائر

زائر

هههههههههههه مش للدرجه دى يعنى Shocked

أمير الإنتقام

أمير الإنتقام
معدي
معدي

مفيش فايدة فيك

http://www.dvd4arab.com

zimozmzm

معدي
معدي

اه والله هما كده بيتنكوا على خلق الله وهما والله ما لهم فيها
بس عارفين ليه لان ابوه وامه هما اليعدوا يا دكتور كذا كذا وبتاع ودى بتبا حاجه وحشه ايه ذنب ابنهم هما خلوه كده يتنك علينا كلنا هنعما ايه لازم نستحمل

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]